22 Aralık 2014 Pazartesi

Alkol Adrenalin )))


Merhaba, İlk olarak kendimi tanıtayım ben Sevgi esmer 1.70 boyunda 25 yaşında ve estetikten anlayan her erkeğin dikkatini çekecek fizik ölçülerine sahip bir kadınım.
Dimdik g*ğüslerim,yuvarlak kalçalarım ve çok dolgun dudaklara sahibim. Hikayeme gelince yeni bir yerde işe başlamıştım ilk günlerdi ve adapte olmaya çalışıyordum.Serviste çalışıyordum okul için gelire ihtiyacım vardı.Çalıştığım yerde bana çok yardımcı olan biri vardı adı Engin her nedense ondan etkilenmiştim gerçekten sabırla yardımcı oluyordu bana.Böyle günler geçerken bir haftasonu bana evinde arkadaşlarla toplanacaklarını,parti vereceğini müsaitsem benimde katılıp katılamayacağımı sordu,bende olur dedim.
Gideceğim gün evde hazırlandım.Üstüme dar bir kot ve ve salaş bir t-shirt giydim altımdaysa lila rengi büstiyer ve boxer vardı.Makyajımı yapıp evden çıktım beni duraktan aldı ve evlerine geldik evleri dublexti ve terasında hazırlık yapmışlardı.Yemek yiyip içkilerimizi içtik ve ben biraz fazla kaçırınca kötü oldum tabi neredeyse sızacaktım.Sonra herkes dağılmaya başladı ama benim kalkmaya pek halim yoktu.Engin istersen biraz kal sonra seni bırakırım dedi tama* dedim. Herkes gidince başbaşa kaldık ve muhabbet koyulaştıkça koyulaştı konu sevgililere geldi hayatında kimse var mı falan bu kadar sohbet etmemiştik hiç önceden yok falan dedim onunda yokmuş.
 
Yakınlaşmaya başladık film izliyorken eline belime attı bende omzuna başımı yasladım sonra sessizlik oldu ve öpüşmeye başladık dudaklarıma hasta kaldığını söylüyordu sonra eli g*ğüslerime gitti ürkek davranıyordu rahat olmasını söyledim heryerimi avuçlamaya ve (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) okşamaya başladı sonra t-shirtümü çıkararak büstiyerimi yukarı sıyırdı ve bir süre öylece baktıkan sonra ısırmaya ve yalamaya başladı g*ğüslerimi.Kendiside soyundu sonra artık ikimizinde boxerı vardı.Bende karnından bir kaç kez öperek boxerının üstünden okşamaya ve s*kini avuçlamaya başladım gerçekten büyüktü.Olduğu yerden çıkararak ağzıma almaya başladım.
Çok biçimli ve güzel bir s*ki vardı.Gırtlağıma kadar sokup çıkarırken inlemeye başladı ve ağzıma patlayıverdi.Sonra merak etme dedi beni koltuğa uzandırdı boxerımı çekerek a*ımı yalamaya başladı dilini sokup çıkarıyor beni deli ediyordu.Böyle uzunca bir süre yaladı ve bende kendimden geçmiş bir vaziyette sok artık dedim.Tekrar s*kini ağzıma dayadı ve git gel yaptırarak canlandırdım taş gibi olmuştu.İçime yavaşça girdi mükemmeldi gerçekten zevkten çığlıklar atmaya başladım ritmik hareketlerle beni delirtiyordu.Bu pozisyonda iki kez boşaldım ve tekrar ağzıma aldım s*kini sonra karşısında domaldım s*ki öyle uzun ve kalındı ki neredeyse rahmime kadar ulaşıyordu çığlıklarım bayağı artmıştı kalçalarımdan şap şap sesleri çıkıyordu git gel yaptıkça.Sonra beni kucağına alıp kaldırdı hem öpüşüyor hemde kollarında zıplıyordum gerçekten müthişti köküne kadar alıyordum içime defalarca boşalmıştım ve halim kalma*ıştı.Yere diz çöktüm ve ağzıma almaya başladım tekrar s*ki hala taş gibiydi gırtlağıma kadar kökleyip geri çekiyordum ve homurdanmaya başlay*rak öyle bir boşaldı ki ağzım menileriyle dolup taştı çoğunu yuttum çok tatlıydı.Sonra birlikte duş aldık ve geceyi onunla geçirdim. Hala birlikteyiz ve anılarımın kalanını tekrar yazacağım.Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder