23 Aralık 2014 Salı

teyzesinin gülü


Adım Nilgün, 51 yaşında, 1.65 boyunda, balık

etinde, hafif dolgun kalçalı bir bayanım. 5 yıl

önceye ablamlarla beraber gittiğimiz bir

düğünden dönüyorduk. Önde eniştem,

kocam, kocamın kucağında oğlum, arkada

ben, ablam ve yeğenim Erkut oturuyorduk.

Gece ve yağışlı bir havaydı, Bilecikte aniden

önümüze çıkan bir kamyonla çarpışınca,

önde oturan eniştem, kocam ve oğlum

malesef kutulamadı. Ablam ise kazadan sonra

yatalak oldu. O tarihten beri ablamın evinde

kalıyorum. Hem ablama hemde yeğenim

Erkuta bakmak bana kalmıştı. Aradan 5 yıl

geçmişti ve yeğenim Erkut İstanbula (2 yıllık

bir meslek okulunda) okumaya gitmişti. Bu 5

yıl ablama bakmak benim sex hayatımı da

unutturmuştu...

15 gün önceydi, akşam üstü İstanbuldan

Erkut gelmişti. Okulunu bitirmiş ve serpilip

genç yakışıklı bir delikanlı olmuştu. Kapıda

özlemle birbirimize sarılıp kucaklaşmamız

esnasında içim bir tuhaf olmuştu, bir an

sanki yeğenime değil de, başka bir erkeğe

sarılıyormuşum gibi hissettim kendimi.

“Teyzeciğim seni çok özlemişim!” diye

yeğenim beni kendine yapıştırıp sırtımı

omuzlarımı sıvazlayıp, yanaklarımı öperken,

ben de, “Teyzesinin birtanesi!” diye Erkuta

sıkıca sarılıp, yanaklarını öpüyordum. Hani o

an öyle bir oldum ki, içimden ılık ılık

birşeylerin aktığını hissediyordum. Herhalde

yeğenim de birşeyler hissetmiş olmalı ki,

bana daha sıkı sarılıyor ve bırakmak

istemiyor gibiydi. Aramızda göğüslerim

ezilirken, meme uçlarım da sertleşmeye

başlamıştı bile. Birbirimize nekadar sarıldık,

birbirimizin sırtını nekadar sıvazladık

bilmiyorum ama, Ertanın sikinin de sertleşip

göbeğime değmeye başladığı an, nedense

ikimiz de sarılmayı bıraktık...

İçeriye geçtik, kısa bir hoşbeşten sonra

ablamın odasına gittik. Ben de, “Erkut hazır

geldin, yardım et, anneni Banyoya taşıyalım

da adamakıllı bir yıkayalım!” dedim. Bunu

eskiden ayda bir birlikte yapardık, Erkut

okumaya gidince son 2 senedir tekbaşıma

yapıyordum ve ablamı banyoya taşırken

belime ağrılar giriyordu, diğer zamanlar

sabunlu bezle vücudunu siliyordum. Neyse,

Erkutun yardımıyla daha kolay oldu ve

banyoya götürdük, küvete oturttuk, tabi

arkasından tutarak. Malum Erkut üzerini

çıkartmıştı ıslanmasın diye, birtek beyaz

Boxer’ı vardı. Benim de altımda penye şort,

üzerimde ince beyaz bir gömlek, üstten 2

düğmesini çözmüştüm ki rahat hareket

edeyim diye. Duşu açıp ablamı yıkamaya

başladık. Erkut ablamı tutuyor ben

yıkıyordum, ama bu arada bizim de üstümüz

başımız iyice ıslanıyordu...

Eğildiğim zaman südyensiz göğüslerim

olduğu gibi görünüyordu ve Erkutun

gözünün göğüslerime kaydığını kaçamak

bakışlarından farkediyordum, ama

aldırmıyordum. İtiraf etmeliyim ki, benim de

gözüm Erkutun iyice ıslanmış Boxer’ına

takılıyordu. Siki öyle bir sertleşmişti ki,

başının ucu üstten görünür olmuştu. Varın

anlayın artık içimdeki o tuhaf uyanışı.

İşimizi bitirip Ablamı yatağına taşırkende

Erkutla devamlı ten teması yaşadık. O

anlarda hep gözüm Erkutun önüne kayıyor,

onun da göğüslerime baktığını görüyordum

ve bu beni daha da tahrik ediyordu, amımda

bir kıpırtı, bir karıncalanma hissediyordum

resmen. Eee kolay değil, 5 koca yıl elime

erkek eli değmemişti, zaten kapalı bir

muhitti yaşadığımız yer, sex özlemi birden

içimi sarmıştı...

Ablamı yatağına yatırdık ve salona geçtik.

Yeğenime, “Erkut eğilmekten belim

neredeyse tutuldu, şu benim yatağa

uzanayım da sırtımı belimi ov biraz.” dedim.

Erkut\\\'da, “Tamam teyze uzan!” dedi. Benim

odaya geçtik, ben yatağa yüzükoyun

uzandım, gömleğimin düğmelerini açtım ve

omuzlarıma kadar sıyırıp topladım. Erkut

baldırlarımın üzerine (popoma yakın) oturup

sırtımı ovmaya başladı. Çıplak tenime,

yeğenim de olsa, 5 yıldır ilk defa bir erkek

eli değiyordu, bunu nasıl özlediğimi

anlatamam. Erkut ovmaya devam ediyordu,

ama ovmaktan çok elleri enseme doğru çıkıp

aşağıya inerken, sırtımı okşar gibi belime

kadar iniyordu. İyiden (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) iyiye tahrik olmuştum

ve amımın suları akmaya başlamıştı artık ve

küçük küçük inlemelere başlamıştım...

Erkut, “Teyze şu gömleğini biraz daha yukarı

sıyırsana, ellerim takılıyor!” dedi. Ben de,

“Tümden çıkar oğlum...” dedim. Erkut

gömleğimi bir çırpıda başımın üzerinden

sıyırıp atarken, kazık gibi sertleşmiş yarağını

bir anda kalça arama uzunca bir süre

yapıştırdı. Offfff işte o an resmen boşaldım.

O muhteşem sertliği nasıl özlemişim. Erkut

da hiç istifini bozmadan ovma ile karışık

okşamalarını ilerletmiş, artık yanlardan

ellerini daldırıp göğüslerimi avucuna almaya

başlamıştı. Ben artık dayanamıyordum ve

biliyordum ki Erkut da tahrik olmuştu, bunu

sikinin kazık gibi olması belli ediyordu.

Birden sırtüstü döndüm, artık dikleşmiş

göğüslerim Erkutun gözlerinin önüne

serilmişti. O an Erkut, “Teyze ne güzel

göğüslerin var!” diyerek göğüslerimi

okşamaya başladı ve birden dudaklarımız

birleşti. İhtiras ve şehvetle öpüşürken, Erkut

şortumu ve külodumu bir çırpıda sıyırmıştı.

Ben de Erkutun külodunu sıyırdım, offff ne

muhteşemdi yarağı, tazecik çıtır çıtır, kazık

gibi sert bir yarak!

Ben Erkutun yarağını yalamak isterken, o da

benim amımı yalamak isteyince, birden

kendimizi 69 pozisyonundan bulduk. Erkut

ağzını amıma gömdü, am dudaklarımı emip,

diliyle de deliğime sokarken, artık kendimi

tutamaz olmuştum ve inlemelerim yüksek

sesle çıkar olmuştu. Ben de Erkutun yarağını

ağzıma alıp yalamaya emmeye başladığımda,

“Ohhhhh muhteşemsin teyze!” diyerek

inlemeye başladı. Az sonra da, “Aağğğıııhh

geliyorumm teyze!” deyip birden fışkırmaya

başladı. Büyük bir kısmını yuttum, bir kısmı

ise yüzüme, gerdanıma ve göğüslerime

bulaşmıştı. Dönüp yerden külodumu aldı ve

göğüslerimdeki döllerini sildi, sonra da

başını göğüslerime yasladı, 10 dakika kadar

öyle kaldık. Ama Erkutun elleri baldırlarımda

ve apış aramda dolaşmaya başlamıştı bile,

amımın dudaklarını okşarken bir parmağı

amımın deliğine girmiş sokup çıkarıyordu,

içim akıyordu...

Ben de Erkutun yarağını sıvazlamaya

başlamıştım ve avcumun içinde sertleşerek

büyüyorken, amım da tekrar vıcık vıcık

olmuştu. Artık dayanacak halim kalmamıştı

ve “Teyzesinin bir tanesi, gir artık içime,

sikini sokkk, parçala dağıt amımı, ne

zamandır hasrettim yarrağa, hadi

dayanamıyorumm, sok şunu sokk!” dedim.

Erkut da hazırdı, kazık gibi olmuş yarağının

damarları şişmişti. Birden bacak arama

yerleşti, bacaklarımı kaldırdı ve uzanıp

göğüslerimi emerken yarağı da amımın

dudakları arasında gireceği yeri arıyordu.

Erkut göğüslerimin uçlarını ısırırken birden

yüklenerek yarağını köküne kadar amıma

soktuğunda çığlığı bastım. İçimde öylece bir

müddet durdu. O an amımla Erkutun o koca

yarağını sarmıştım. Erkut yavaş yavaş çekip

hızla amımın derinliklerine sokarken nasılda

böğürüyordu. “Ohhh teyzem benimm!” diye

diye bastıkça, ben de kalçamı iterek daha

derine girmesini sağlıyordum...

Artık ikimizin de inlemeleri birbirine

karışmış, ikimiz de zevkten uçuyorduk. Ben

durmadan, “Ooohhh, Teyzesinin bir tanesi,

parçala, sok, yırt am ımı, sok!” diye

bağırıyordum. Derken Erkut birden

hızlanmaya başladı, şak, şak, şak sesleri

hızlanırken ben kaçıncı orgazmımı

yaşadığımı bile sayamamıştım. Ama birden

Erkut, “Patlıyacam teyze!” dediğinde,

bacaklarımla Erkutu sardım, amımı kasmaya

başladım ve “Patla, içime patla teyzesinin bir

tanesi!” dedim. Erkut o an öyle bir

yüklendi ki , içime ılık ılık fışkırmaya

başladığında ben de bitmiştim, o ne müthiş

patlamaydı öyle! Sikini am ımdan çıkarmadan

öylece üstümde kaldı. Bir süre birbirimize

sarılıp yattık. Sonra kalkıp beraber duş

aldık...

O gece de benim yatağımda beraber yattık ve

2 kere daha sikiştik. Ertesi gün Erkut eve

gelir gelmez beni yatağa atıp üzerimdekileri

parçalarcasına çıkarıp tekrar sikti. Artık canı

her çektiğinde evin her köşesinde sikiyor

beni. Ohhh be, yarak hasretinden yeğenim

sayesinde kurtuldum :)

5 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANI Bİ OKADAR ZEVK VERİCİ BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGUNU ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAS SEKS ARKADASI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    Not :SEYAHAT SORUNUM YOK

    YanıtlaSil
  4. Olgun bir hanımla saygı ve güven içerisinde tanışmak istiyorum Diyarbakır Mardin Batman Urfa
    05427426021

    YanıtlaSil
  5. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil