22 Aralık 2014 Pazartesi

sikilmeyecek hatun yoktur


Benim halaoğlunun, kapalı, alımlı ve benden 8 yaş

büyük bir karısı (Yengem) var. İkisi evleneli yaklaşık

10 seneleri olmuştur ve ben asla yengem hakkında kötü şeyler

düşünmemiştim, haliyle o zaman ufaktım.

Ama bu senenin başından itibaren anlam veremediğim, tarif

edemediğim birşeyler oluştu içimde, yengemi delice arzuluyordum

ve yengemi sikmek için içimde karşı konulamaz bir istek vardı.

Yengemi görünce titremeye, konuşurken kekelemeye başlıyordum,

oysaki aksanım çok düzgündür ve iyi bir konuşmacı

olduğumu düşünüyorum. Yengemi gördüğümde heycanımı

kontrol edemiyordum, içimde yengeme karşı olan duygularımın

tavana vurmasıydı heycanım...



Bu sene başında şimdiki karımla evlenme kararı

aldık ve 2 ay önce evlendim. Evlenmeden önceki bir senelik dönem içinde beni

evlenme telaşı sarmıştı, evimi yeni baştan

restore ediyordum, ince ince işçilik yapıyor her karesine

özeniyordum, sonuçta benim kendi evim olacaktı. Sağolsun halamın

oğlu evimin kaba ve ince inşaatı için bana yardım ediyordu.

Halaoğlunu hergün yardıma çağırıyordum, o da geliyordu.

Ama benim amacım karısını, yani yengemi görmekti. Yengemi

görünce kendimi iyi hissediyordum, yengemle bakışmak, yengemle

yakın olmak bana mutluluk veriyordu. Yengemi sikmeyi o kadar çok

istiyordum ki, tarif edilemez bir arzuydu bu. Yengemi

her gördükten sonra banyoya girer, yengemi siktiğimi hayal eder ve 31 çekerdim.

Yengem benim sex idolüm olmuştu...


Ama biryandan da çok korkuyordum, çünkü halamın oğlu tehlikeli bir

tipti, dışarıya karşı psikopat, ama karısına

karşı kılıbıktı. Sanırım o da bazı

şeylerin farkındaydı. Bir keresinde halaoğlu bizdeydi,

balkonda oturup çay içiyorduk, yanımızda annem ve babamda vardı.

Yengem de yürüyerek bize geliyordu. O esnada halaoğlu anneme yengemi

göstererek, “Benim karıya bak be, ne kadar güzel

kıvırttıyor yürürken!” dedi. Bu laf beni tahrik etmeye

yetmiş de artmıştı bile. Halaoğlu yengemden 10 yaş

büyüktü ve çirkin hiç bir alımı olmayan bir erkekti. Yengemle

evlenmesi görücü usülü ile olmuştu, büyükler karar vermiş ve yengem

de kabul etmişti. Ama yanyana geldiklerinde dağlar kadar fark

vardı, biri çok güzel, biri çok çirkindi. Yengem güzelliğinin

farkındaydı, halaoğlu da karısının

güzelliğinin farkındaydı ve eminim yengemin gözü

dışarda olmasın diye, yengemi hergece sikiyordu. 2 tane

çocukları vardı, bir erkek bir kız, gayet mutlu bir aileydiler.

Yengem namusuna düşkün biriydi.



Ama birşeyler olmalıydı, olmak zorundaydı, çatlamak

üzereydim. Yengemi bir şekilde ikna etmem, kafasını

karıştırmam, aklına kendimi sokmam gerekiyordu. Hem

halaoğlumdan korkuyor, hemde yengemin beni terslemesinden

çekiniyordum. Yengem benim gözümde mükemmel vücudu olan kusursuz bir

kadındı. Kocasıyla birlikte sürekli bize yardıma geliyordu

ve gecelere kadar çalışıyorduk. Bazen kocası gelmiyor,

sadece yengem anneme yardıma geliyordu. Evimin tabanı tahtadır,

birgün yengem onları siliyordu. Badi giymişti, ben de ayakta sigara

içiyorum. Yengem yerleri silerken göğüsleri dışarı

çıkmak üzereydi, bembeyaz dolgun süper göğüsleri vardı. Yerleri

sildikçe göğüsleri yerinden oynuyor, adeta daire çiziyordu. Yengem ya benim

bakmamı istiyordu, yada benim düşüncelerimden habersiz gayet masumane

yardım ediyordu. Ben de bir aslanın avını yakalarken

yavaş ve derinden hareket ettiği gibi inceden süzüyordum yengemi.

Yengeme bakmaktan kendimi alıkoyamıyordum. İçimden

o an yengemin arkasına geçip hayran olduğum götüne bakmak geldi. Ve

arkasına geçtim, götünün ayrımı gözüküyordu. Deli olmak

üzereydim. Yengemin gözlerinin içine azgın azgın bakmaya

başladım. Yengem de bana bakmaya başladı,

anlamıştı durumu, sanırım o

da istiyordu. İkimize de bir fırsat lazımdı.


Ertesi gün yengem yine geldi. Bu

sefer evde annem yoktu, pazara inmişti. Yengem annemi sordu, pazarda

olduğunu, birazdan geleceğini söyledim ve bana yardım etmesini

istedim. Yengem “Tamam!” deyince beklenen fırsat

çıkmıştı. Yengem mutfakta mermeri siliyordu, beli

açılmış, teni gözüküyordu. Dayanamadım ve arkadan direk

saldırdım yengeme. Yengem daha bir şey demeye kalmadan, elimi

amına attım ve üzerinde gezdirdim. Ve olan oldu,

yengem kendini saldı bıraktı. Yengemin eteğini

kaldırdım, bembeyaz külodun içinde külottan dışarı

taşmış kalçasını görünce delirdim. Külodunu

indirdiğimde yengem kesinlikle karşı koymadı, o da

istiyordu, belliydi. Ama vermemesinden korkuyordum. Vakit geçirmeden sikimi

çıkarıp amına soktum. İçine

girince, aman Tanrım yengemin amı

yanıyordu. Yengemin kafasını eğerek tezgaha domalttım

ve başladım sikmeye. 10 dakika sonra yengem

boşalmıştı, ama ben geç boşalan

birisi olduğumdan dolayı sikmeye devam ediyordum. Yengem artık

çıldırdı, boşalmam için yalvarıyordu, yakalanmaktan

korkuyordu. Ama bulmuşum amı,

bırakırmıyım! Abana abana sikiyordum yengemin amını...



Yengem yalvardıkça ben

gururlanıyordum ve inanamıyordum, sikmek için deli olduğum

kadının amının içindeydim ve bana

yalvarıyordu. Zevkten çıldırmıştım ve yengeme

sormaya başladım, “Ben kimim?” dedim. Yengem ilkin anlamadı,

birdaha sordum, “Şimdi ben senin neyinim?” dedim, “Erkeğimsin!” dedi.

“Başka?” dedim, “Sikicimsin!” dedi. “Başka?” dedim,

“Herşeyimsin!” dedi, çünkü yakalanmaktan korktuğu için biran önce

bitmesini istiyordu. “Ben seni ne zaman istersem o zaman sikme yetkisine sahip

insanım! Böyle söyleyceksin!” dedim, yengem de söyledi. Götünü

şamarlayarak yengemin amını sikmeye

devam ettim. Yengem ikinciye boşaldı, ayakta duramıyordu,

dizlerinin bağı çözüldü, “Ne olur boşal bebeğim!”

dedi. “Peki! Ama götüne boşalacağım!” dedim. Yengem

kocasına bile götünden hiç vermediğini söyledi ve kabul etmedi. Bu

beni daha çok azdırdı, “Tamam! Hadi salona geçelim!” dedim, mutfaktan

alıp kanepeye götürdüm. İnanamıyordum, o korktuğum

kadın her dediğimi yapıyordu. Yenegem yakalanmaktan korkuyordu, ama

sikilmek de istiyordu, bu belliydi...



Yengemi kanepeye oturttum ve

sikimi ağzına verdim. Yengem sakso çekmeye (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) başladı.

Tanrım, o nasıl bir şehvet, nasıl bir arzu! “Yenge kocan

hiç senin ağzına vermedi mi?” dedim. “Onunki ufak, böyle bir yarrak

emilmez mi?” deyince ben kendimi değişik hissettim. Kendi kendime,

(Ulan bu karı namuslu, sana asla vermez, anca hayalini sikersin

dediğim kapalı karıya bak, neler diyor, neler yapıyor,

taşaklarımı bile emiyor!) diye düşünüyordum. Sikimin damarları

artık patlayacak duruma gelmişti. Yengemi kanepeye domaltıp

tekrar arkasına geçtim, kalçasını aralayıp

amını yalamaya, aynı anda da götünü

parmaklamaya başladım. Yengem kızdı, “Yapma!” dedi. “Daha

fazla zevk alman için yapıyorum yenge!” dedim ve kabullendi bu durumu.

Amacım yengemin götünü alıştırıp, onu zevkten

çıldırdığı anda götünden sikmekti. Ve beklenen an

geldi, artık çıldırmıştı, birkez daha

boşalmak üzereydi, garip hareketler yapıyordu, konuşurken sesi

titriyordu, tam o anda sikimi götünün deliğine

dayadığım gibi kökledim. Yengem acıyla

irkildi ve bağırmaya başladı, “Orospu çocuğu! Ben sana

ordan yapma demedim mi? Çıkar şunu Piç kurusu! Ben

gidiyorum!” dedi. Ama benim bırakmaya niyetim yoktu, daha da

yüklendim. Biraz götünde ileri geri yaptım, yengem kendini

bıraktı, istemese de birkere götüne yarrak

girmişti, mecburen kabullendi...



Yengemin götü alışınca, “Lan ben kocama vermiyorum,

sen beni götümden sikiyorsun Piç!” dedi. Ben de gülerek, “Kocanla

aramızdaki fark bu, vereni herkes siker, bense

istediğimi siker, herşeyi yapar ve yaptırırım!” dedim.

Tebessümle, “Sen Piçsin!” dedi. “Piç de olsam, artık senin ikinci

kocanım, sen de benim orospumsun!” dedim ve yengemi götünden sikmeye devam

ettim. Ama tempoyu yavaşlattım ve konuşa konuşa sikiyorum götünü.

Yengem, “Ulan sonunda ne yaptın ettin siktin beni, mutlumusun?” dedi.

“Hemde nasıl! Ya sen? Sen de istemiyormuydun?” dedim. Yengem de, “İlk

başlarda anlamıştım, zaten anlaşılmayacak gibi

değildin, kızdım sana, ama birşey

yapamayacağını düşündüğümden birşey söylemedim,

daha sonraları ben de istedim, busefer kendime

kızdım, yakalanırsak ne olacak diye, ama şimdi

altındayım işte, sik tadını çıkar, belki bir daha

olmayabilir!” dedi. Deliye dönmüştüm, madem bu son olacak diye iyice

abandım hızlandım ve sonunda yengemin götüne boşaldım.

Yengem hemen, “Annen gelir birazdan, toparlan!” dedi ve toplandık, sanki

birşey olmamış gibi temizliğe devam ettik. Tabi annem

gelene kadar ara ara oynaştık. Annem geldi, temizlik yaptık.

Anneme çaktırmadan, yengemle ara ara birbirimize bakıp göz

kırpıyorduk.



Ben uzun bir aradan sonra

evlendim ve yengemle birdaha sikişmedik, ama aklım sürekli

yengemdeydi. Hemen hemen hergün ailecek görüşüyorduk. Kocasıyla bize

geliyor ve beni kıskandırmak için kocasına kur yapıyordu,

deliriyordum, o da bundan zevk alıyordu. Birgün Bakkala Bira almaya

çıktım, dönüşte balkonda yengemi gördüm. Bana, “Ne

yapıyorsun?” dedi. “Hiç, eve gidiyorum Bira içmeye!” dedim. “Karın ne

yapıyor?” dedi, “İşyerinde, çalışıyor!” dedim.

“Annen evde mi?” dedi. “Evet!” dedim. “Salak anneni evden yolla da yanına

geleyim!” dedi. Çıldırmıştım adeta, “Tamam, ben seni

ararım!” dedim, eve gittim. Anneme, “Anne hadi teyzemlere gidelim,

canım sıkılıyor, kuzenlerimle konuşurum!” dedim. Annem

“Tamam!” dedi, bindik arabaya gittik. 5 dakika sonra balkona sigara içmeye diye

çıktım ve tekrar içeri girdim, “Anne benim çıkmam lazım,

karım aradı onun kredi kartıyla ilgili bir sorun

varmış, bankaya gidip geleceğim!” dedim. “Tamam!” dediler. Ordan

ayrılıp evime gittim, yengemi aradım, “Tamam, annem yok!” dedim...



Yengem hemen geldi. Yengemi direk

yatak odasına attım, soyunmaya başladık. Yengemin Tanga

külot giymiş olduğunu görünce, “Ben de seni namuslu

sanırdım, Kaşar!” dedim. Yengem biraz bozulur

gibi oldu, “Niye, ne oldu ki?” dedi. “Bakıyorum

da benimle sikişmek için Tanga külot giymişsin!” dedim. “Ee Orospu

ettin beni! Hem erkeğime sexy gorüneyim ki, iyi

siksin beni! Kocam beni asla 3 kere üst üste boşaltamadı, sen

bambaşkasın!” dedi. Çıldırdım, hemen yengemin

bacaklarını omuzuma aldım, sikimi amına

soktum ve pompalamaya başladım. Yatak resmen sallanıyordu.

Yengemin göğüsleri ileri geri hareket ettikçe, ben daha da azıyor ve

daha hızlanıyordum. Yengem kendi göğüslerini okşamaya

başlayınca iyice kudurdum. İşaret

parmağımı ağzına soktum, yengem

parmağımı emiyor, biryandan göğüslerini okşuyor,

biryandan da bana kendini siktiriyordu...


Yengem az sonra yine yalvarmaya

başladı, “Daha hızlı sik erkeğim beni! Ben işte

böyle sikilmek istiyorum!” dedi. Ben de aksine, yengemi çıldırtmak

için sikimi yavaş yavaş sokup çıkartmaya başladım.

Yengem resmen delirdi, “Yavaşlama Orospu çocuğu! Hızlı sik

beni! Çıkarma çıkarma, sok!” diye yalvarıyordu. “Ne kadar

istiyormuş benim orospum! Götünü de sikeyim mi?” dedim. “Çookk! Çok

istiyorum! Yanıyorum görmüyormusun? Sik! Sik de istersen götümden sik!”

deyince ben yeniden hızlandım. Bir süre sonra yengemin iniltisi

çoğalınca ağzına yastık soktum, ters cevirip yengemin

o bembeyaz dolgun harika götünü sikmeye başladım. Yengem, “Ohhhhhh!

Geçir!” diye inliyordu. “Artık götten sikmeme kızmıyorsun?”

dedim. “Oğlum yol geçen Hanına çevirdin

götümü, hem bir kadın sikicisine kızar mı?” dedi. Uzunca bir

süre yengemin götünü de siktikten sonra götüne boşaldım. Hemen

toparlandık, yengem evine gitti, ben de teyzemlere.



Şimdilerde ise, o kapalı namuslu ev hanımı yengem başıma

bela oldu, sürekli işteyken beni arıyor, “Yanıyorum, gel beni

sik!” diye. Ben de işyerimden fırsat buldukça dışarda

buluşup, bir pansiyona götürüp sikiyorum yengemi. Ben amacıma

ulaştım arkadaşlar, umarım benim gibi herkes istediği

kişiyi sikmeyi başarır. Unutmayın, sikilmeyecek karı yoktur, sikemeyen erkek vardır!

1 yorum:

  1. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    Not :SEYAHAT SORUNUM YOK

    YanıtlaSil