22 Aralık 2014 Pazartesi

kovboy


Merhaba, ben istabulun arka mahallelrinin birinde

oturuyorum 20 yaşındayım size başımdan geçen kurban bayramunda geçen bir olayı

anlatacağım.


Aynı mahallede oturan 18 yaşında PINAR adında bir kız arkadaşım var.

Pınar uzun siyah saçlı 170 cm boylarında zeytin gözlü bir çıtırdı. 18

yaşın verdiği azgınlıkla PINAR`ı her bulduğum yerde sevişiyordum ama

daha içine girmek bir türlü nasip olmamıştı. Bayram dolayısıyla ailem

karşı tarafa KARTAL`a gitmişlerdi evde yalnızdım aklıma PINAR`ı eve

çağırıp biraz sevişmek geldi. Telefonda PINAR` a ne yapıyorsun diye

sorduğumda "HİÇ EVDE OTURYORUM" dedi bize gelmesini evde kimsenin olduğunu

söyledim aynı sokakta oturduğumuzdan dolayı biraz çekindi ama en sonunda

kabül etti. 20 dk. sonra kapı çaldı ve PINAR geldi annem bayram için

baklava yapmıştı PINAR`a baklava ikram ettim baklavayı yedikten sonra

dudakları yapış yapış olmuştu dayanamadım PINAR`ın dudaklarına yumuldum tabi

alışkın olduğundan hemen karşılık verdi. Biraz öpüştükten sonra PINAR

tabakları kaldırma bahanesiyle elimden kurtuldu biraz ürkek davranıyordu

çünkü ilk defa bir evde yalnız kalıyorduk. Bende onu kaybetmemek için

fazla zorlamıyordum mutfağa gidince ben m.setine romantik bir cd attım

ve pınar gelince dans etmeye başladık belki 1 saat boyunca hiç

konuşmadan dans ettik PINAR`ın saçlarını okşuyor sırtında yavaş yavaş ellerimi

gezdiriyor onun ürkekliğini gidermeye çalışıyordum. Ama bir yandanda

PINAR`ı nasıl götten sikeceğimin planlarını kuruyordum götten sikecektim

çünkü bizim PINAR`ın babası biraz arka mahalle mafyasıdır, kızını

bozduğumu anlarsa o da kesin beni bozardı.Neyse PINAR iyce yumuşamıştı artık

dillerimiz de beraber dans ediyor ellerim kalçalarında geziniyordu

artık galiba hazırdı. Zaten oda dans etmekten yorulmuştu oturduk biraz daha

öpüşüp yalaştıktan sonra ben kalkıp dolaptan iki bira getirdim PINAR

hani bir bardakta sarhoş olup ben asla sarhoş olmam diyen tiplerdendi ben

içkinin onu dahada yumşatacağını biliyor hemde işi biraz yavaştan

alıyordum. Neyse biralarıda bitirdikten sonra tekrar sevişmeye başaladık

PINARIN T-Shırtını çıkardım biraz südyenin üstünden göğüslerini emip

yaladıktan sonra o dik başlı narin ikizleri özgürlüğüne kavuşturdum ve

yalamaya devam ettim. Elimi pantolonun üzerinde her soktuğumda PINAR elimi

tutup izin vermiyordu. Biraz ısrar edip pantolonunu çıkarmaya ikna

ettim PINAR bembeyaz vücudu ve beyaz pazar işi küloduyla altımdaydı bu

arada bende sadece boxerımla kalmıştım ben tekrar PINAR`ın bacak aralarına

girip göğüslere çalışıyorkan bizi ufaklıkta PINARIN el değmemiş amının

üzerine hafif hafif sürtünüyrdu PINAR`ın zevk aldığı her halinde

belliydi ama onu bozacağımdan korkuyordu ben yavaş yavaş aşağılara doğru

yalamayı sürdürüyordum külotunun üzerinde PINAR`ın taptaze amın yalıyordum

ama PINAR külotunun yanlarını tutuğundan bir türlü amcığı görmek nasip

olmadı bende onu yüz üstü yatırıp kalçalarını öpmeye başladım PINAR

şimdi daha rahattı oda eli benim osmana atıp benimkini yavaş yavaş

okşamaya başlamıştı. Ben boxerın düğmesini açıp Benimkini pınarın eline verdim

pınar sadece eliyle okşuyordu yalatmak istedim ama yanaşmadı bende 69

pozisyonuna geçip sadece pınarınkini tekrar külodunun üzerinde yalamaya

devam ettim benimki pınarın elindeydi pınar zevke geldikçe benimkin

yanaklarına falan sürüyor ama bir türlü azına almıyordu Sonra pınar ufak

ufak benimkini öpmeye başladı dudaklarını biraz aralayıp emiyordu iyice

yumuşamıştı külodunu biraz yana çekip pınarınkini yalamaya başladım

PINAR bacaklarını kapatıyor tamamen yalamamama bir türlü izin vermiyordu

tapteze ve sular içindeki amcığını yalamayı çok istiyordum (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) ben

yaladıkça pınarda zevke gelmiş benimkini acemice azına tamamen alıp emmeye

çalışıyordu elimi pınarın külodunun üzerinde gezdirip yavaş yavaş baya bir

aşağıya inidirdim sonra külodunun üstünden tutup hızlı bir şekilde

aşağıya doğru çektim nerdeyse dizkapaklarına kadar gelmişti külot. PINAR

bir anda korkmuştu ama külodunuda yukarı çekmiyordu. Bana lütfen fazla

ileri gitme dayanamıyorum dedi bende tamam deyip külodunu çıkardım külodu

sırıl sıklamdı koltuğa oturtturup bacaklarını araladım ve sonunda

dilimi pınarın amcığının aralarında rahatça gezdiriyordum PINAR bundan baya

zevk almıştı eliyle kafamı tutuyor amcığına doğru bastırıyordu pınarı

ters çevirip pembe göt deliğini yalamaya başladım biraz ıslandıktan

sonra orta parmağımı yavaş yavaş sokmaya başladım PINAR deli gibiydi ne

yapacağını bilmiyordu bir amcığını avuçluyor bi sikimi koparacakmış gibi

çekiyordu bende parmağı iyice hızlandırmıştım bu sefer orta parmakla

işaret parmağımı birleştirip ikisini birden sokmaya başladım pınar iyice

kıvama gelmişti ayağa kalkıp pınarı koltuğun üzerinde domalttım ne

olacağını anlamış hiç ses çıkarmıyordu sikimi pınarın göt deliğine dayadım

artık dayanacak gücü kalmamıştı ne olur yavaş gir dedi benimki

kurumuştu pınarın önüne geçip ağzına verdim biraz yalattıktan sonra tekrar

arkaya geçtim pınar kendini çok sıkıyordu elimle altan amcığımyla

oyuyordum bu onun çok hoşuna gitmişti artık baya baya bir profosyenel gibi

inliyordu. Göt deliğini iyce tükürükledikten sonra başını tekrar deliğe

dayadım bu sefer arkasına dönüp öye bir güldüki sanki hadi hazırım

diyordu bende bir hamlede sikimin başını pınarın göt deliğine soktum öyle bir

çığlık attıki mahalleden biri duyacak diye ödim koptu artık geriye

dönüş yoktu pınarda baya alışmıştı bir iki yavaş yavaş ileri geri

yaptıktan sonra hızlanmaya başladım benim taşşaklar pınarın yarılmamış

şeftalisine çarpıyordu bu öyle zevkliydiki 4.5 dakka sonra pınarın götüne sanki

içimdeki bütün sıvıları içine boşaltırmış gibi boşaldım. Ama Bu sefer

pınar azmıştı yüzünü bana döndü ve koltuğa uzandı bende tabi üstüne

sikim tam pınarın şeftalisinin üzerindeydi. Biraz öpüşüp yalaştıktan sonra

pınar bu sefer kendi eliyle yarrağımı ağzına alıp baştan taşşaklara

kadar yalıyor taşakkları emip tekrar başa dönüyordu benimki bu sefer

pınarı böyke istekli görünce sanki daha bir sertleşti pınar sırt üstü

koltuğa uzandı bir bacağını koltuğun arkasına diğerinide koluna aldı belliki

amdan sikilmek istiyordu beni çok şaşırtmıştı ben biraz ürktüm ama

önüme gelen bu fırsatı tepecek kadarda aptal değildim yavaş yavaş benimkini

pınarın amcığının dudakları arasında gezdiriyordum ateş gibiydi. sonra

başını tam deliği dayayıp bir anda bastırdım pınar tekrar bir feryat

daha kopardı benimki nerdeyse kırılmıştı bu arad pınardan kan gelmeye

başladı ama ikimizde aldırmıyorduk yavaş yavaş hızlandım pınar bir hayvan

gibi çığlık atıyor inliyor hırlıyor ne dediği anlaşılmıyordu ama baya

hoşuna gitmişti tam boşalmak üzereyken sikimi çıkarıp pınarın ağzına

verdim ağzına ikinci patlamayı gerçekleştirdim.


Baya yorulmuştum. pınarla beraber banyoya gittik pınar tekrar ağzına

alıp benimkini kaldırmayı başardı birkezde banyoda siktim.saat sabah

11.00 den akşam 20.00 ye kadar bunları yaptık. ufak boşalmaları saymazsak

4 kere öyle bir patadımki üç dört gün bel ağrısından yürüyemedim. pınar

şu anda 18 yaşında ve sözlüyüz ailelerimizde biliyor. 1 sene sonra

evlenip onu her gece doya doya sikicem tabi bu aradada gene bulduğum her

fırsatta PINAR`ımı sikmeyi ihmal etmiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder