19 Aralık 2014 Cuma

eceyle yatakta


ben

batu.geçen yaz başıma geldi bu olay.o zaman

19 yaşında idim.ece de benden 1 yaş ufak ama

sarışın mavi gözlü bir afetti.hep onu sikmek

istiyordum , bize her geldiginde çaktırmadan

her yerini ellerdim. Anlasada bir şey

diyemezdki. neyse bırakalım bunlarıda sadede

gelelim.

bunlar geldi bize cümbür cemeaat. heyecanla

baktım içlerinde ecede var. hemen odama

çağırdım. yanındada küçük kardeşi bartu vardı.

aklıma sinsi bi plan geldi.bartuya oyun

oynatıyormus gibi yapıp bartuyuda onun üstüne

atıp, çullanacaktım üstüne.önce biraz sohbet

ettik dersler nasıl faln diye. sonrada başladım

sinsi oyuna. kucagıma aldıgım bartu frlattım

üstüne bende gttim arkalarından ,ve basladım

ecenin kalçalarını okşamaya. hiç birşey

anlamıyordu bile. Yavaş yavaş indirdim

üstündeki eşofmanı, yumusacık götünü

sıkıyordum ki o geri çekti. hiç bir şey yokmus

gibi devam ettik bir süre sonra tekrar indirdim.

kulağıma fısıldadı bartu var al onu burdan dedi.

anladım ki (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) kızda yarak tatmak istiyor. hemen

bartuyu dövüp odadan kovdum..kapıyı kilitledik,

pantolonumu ve kilodumu indirip yarağımı

ağzına dayadım almak istemedi . orospu

alacaksın dedim. tokat attım kaptı yarağı ve

sulu sulu tatlı tatlı o ufak agzına almaya basladı.

Benim sik tıfıldı ama boyu uzundu 15-16 cm .

tam ağzına patlayacaktım geri çektim onuda

sydum. bakiremisin dedim amına dayadım.

evet dedi. geri çektim. göt deliğini parmakla

faişe dedim. dediğimi yaptı sonra 2 yaladım.

iyice domal dedim ve bacaklarını açmasını

söyledim. yaptı tabiki orospu domaldı bir

çırpıda gömdün yarağı o harika kıç deliğine.çıkar

lutfen çıkar diye bağırmaya basladı ama santim

santim ilerliyordum. nolur çıkar ağzıma ver

rağzıyım bademcigine kadar sokarsın ama çıkar

diyordu. dinlemedim onu bağırta bağırta

boşaldım. zaten evdekilerde gtmişti.seslerini

duyacak kimsede yoktu.öpüştük koklaştık. hadi

sende annenlerin yanına git yosmam dedim

postaladım onu. Hikayelerim devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder