20 Aralık 2014 Cumartesi

sessiz odada


mrb ben ankarada yaşıyorum arkadaşlarımın sayesinde

tanıştığım bir üniversiteli kız vardı onunla birbirimizden hoşlanmaya

başlamıştık hafta sonu görüşelim dedim olur dedi kızılayda biraz gezdikten

sonra kapalı mekana girelim dedi bende istersen eve gidelim dedim oda olur

dedi benim kuzenin bekar evi vardı böyle durumlar icin anahatarını da

almıştım eve geldik iceri girdik o oturdu kanepeye ben de yanına ne

yapalım dedim o bilmem ne yapsak acaba dedi bu sözleri söylerke gözleri

benim aletteydi hemen manzarayı caktım hoş bende eve bunun icin

getirmiştim ben bunları düşünürken dudaklarıma yapıştı ve birden öpüşmeye

başladık bir birimizi yiyecek gibi öpüşüyorduk sonra ben kulak uclarını

yalamaya başladım derken boynunu oda elleriyle sacımı yoluyordu. bir ara

durdu kalcasını yaragıma dayadı ve yavaş yavaş gezdirmeye başladı benim

yarak iyice sertleşmişti sonra üzerindeki badiyi cıkarttım sütyeni kaldı

sütyeninin üzerinden biraz okşadım yere eğilmesini istedim yarağımın tam

hizasına başını getirdi düğmeleri tek tek actı pantolonumu hafifce

indirdi külotumuda sıyırıp yarağı eline aldı bana baktı ve güzel dedi sonra

dilinin ucuyla bir iki darbe attı sonra yavaş yavaş ağzına soktu ritmik

hareketlerle yalamaya başladı ben ucuyordu boşalacağım dedim oda iyice

hızlandı ve bende başını ellerimle tutarak ağzında git gel yapıyordum

bir süre sonra ağzına boşaldım ağzına aldığı spermlerimi tekrar

yarağımın üzerine tükürerek onu tekrar ayaklandırmaya başladı kısa süre sonra

yarağımı tekrar hazır hale getirdi sonra ben onun pantolonunu cıkarttım

külotunuda (reelyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) indirdim sütyeninide cıkarttım dipdiri vucudu vardı

kanepenin üzerine yatırdım bacaklarını ayırdım ve amcığını emmeye başladım

yavaş yavaş inlemeye başladı bacaklarını ayaklarını tüm vucudunu yalıyordum

hadi artık dedi yarağımı elime alıp amcığına sürtmeye başladım sok

artık diyordu bense etrafında tur attırıyordum tekrar amını yalamaya

başladım hafiften zevk suyu akıyordu parmaklarımla icine girmeye başladım

iyice zevk alıyor ve inliyordu yeter artık nolursun diyordu ayağa kalktık

bir bacağını tek elimle kaldırdım yarağımı icine soktum sonra

kalçalarından tutarak onu ayakta sikiyordum o da zıplayarak olayı tamamlıyordu

kollarım yorulmuştu icinden çıkarmadan yarağımı o şekilde yere uzandık

bacaklarını omuzlarıma aldım ve seri bir şekilde gidip gelmeye başladım

sessiz odanın icinde onun ve benim zevk cığlıklarımız geziyordu sonra

kanepeye başını koydum bunu domalltım uzun olan saclarından tek elimle

tuttum diğer elimle yarağımı amcığına yerleştirdim saclarında asıldım

tıpkı bir at gibi ve gidip gelmeye başladım müthişti o inliyor ben

sikiyordum o inliyor ben sokup sokup cıkarıyordum ve bu şekilde devam

ettikten sonra cıkarıp yarağı amından dönderdim ağzına boşaldım gene o

istiyordu ağzına boşalmamı ve bu sefer tüm sperlerimi yuttu o gün onunla tam 6

saat boyunca sikiştik ben 4 o ise 3 defa boşaldı ben bitip tükenmiştim

oda 2 saat uyandık akşam olmuştu sonra cıkıp gittik şimdide görüşüyoruz

ve ilişkimiz sadece sikişmek üzerine iki haftada bir buluşuyoruz ve

onunla her defasında deliler gibi sikişiyoruz o beni bırakmak istemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder